Autlio nutikapp – 24/7 vastuvõtt ja väljastus ilma klienditeenindajata

Autlio nutikapp muudab seadmete, võtmete ja esemete üleandmise ja tagastamise täielikult automaatseks. Lahendus sobib igale ettevõttele, kes soovib pakkuda oma klientidele mugavat 24/7 teenust – olgu tegu töökoja, rendiettevõtte või hoolduskeskusega.


Kuidas see töötab?

1. Klient alustab tellimust
Klient saab protsessi käivitada kahel viisil:

  • täites vormi ettevõtte kodulehel, või

  • skannides kapi pealt QR-koodi oma nutitelefoniga.

Vorm on igal ettevõttel lihtsasti seadistatav:
Seaded → Teenused → Lisa väljad teenuste alla.
Siit saab määrata, millised andmed klient sisestab, kas on vaja allkirjastada üleandmisakt, koostada arve või avada lisaks uksi, väravaid ja tõkkepuid. Samuti saab lisada juhiseid või tingimusi.


2. Isikutuvastus ja üleandmine
Kui klient täidab vormi sisse on lülitatud digiallkirjastamine, allkirjastab klient üleandmisakti, siis toimub samal hetkel isikutuvastus. See tagab, et ettevõttel on alati teada, kes eseme üle andis ja kes teie ruumi sisenes – isegi juhul, kui vormis sisestati ekslikult valed andmed.
Ning, süsteem leiab automaatselt vaba kapi ning avab kliendile vajalikud uksed või väravad, kui need on süsteemi lisatud.


3. Teenuse teostamine
Ettevõte saab rahulikult oma töö ära teha – olgu see remont, hooldus või muu tegevus.


4. Tagastamine ja väljastus
Kui ese on valmis väljastamiseks, sisestab ettevõte süsteemi vajaliku summa ja kliendi telefoni numbri. Kliendile saabub SMS, makselingiga, klient saab koheselt tasuda, ning peale tasumist avanevad taas samad kapid, väravad ja uksed, kust ta saab oma esemed mugavalt kätte – ükskõik mis ajal, ööpäevaringselt ja mugavalt.


Tulemus:
Autlio nutikapp tagab sujuva ja turvalise klienditeekonna ilma  inimsekkumiseta. Kõik toimub digitaalselt – broneerimine, allkirjastamine, tasumine ja ligipääs.

👉 Autlio aitab muuta sinu ettevõtte töö 24/7 kättesaadavaks.